ACS 650
ACS 650 w pełni automatyczne urządzenie do wszystkich prac serwisowych przy samochodach osobowych.
Zapewnia maksymalną wydajność i bezpieczeństwo. Nowoczesna technika serwisowania umacnia pozycję warsztatu. Klimatyzacja w samochodzie staje się powoli jego standardowym wyposażeniem. Obecnie w klimatyzację jest wyposażonych prawie 60% samochodów małych, ponad 80% samochodów klasy średniej i wyższej oraz przeważająca liczba pojazdów użytkowych.
ACS 650 jest urządzeniem do szybkiej i w pełni automatycznej obsługi klimatyzacji. Oferuje maksymalną efektywność pracy. Wszystkie procesy przebiegają całkowicie automatycznie, zarówno te z czynnikiem chłodzącym jak i z olejem oraz środkami kontrastowymi. komunikaty tekstowe, pokazywane na dużym wyświetlaczu, znacznie ułatwiają obsługę urządzenia, gwarantując bezpieczną i wydajną jego pracę.
KTS 540
Fachowiec potrzebuje natychmiastowego dostępu do najważniejszych funkcji. Zapewnia to bezprzewodowy KTS 540 w codziennych zastosowaniach warsztatowych.
- Standard Bluetooth klasy 1 z mocnym i stabilnym łączem radiowym, o zasięgu do 100 m
- Adapter Bluetooth USB firmy Bosch w zakresie wyposażenia fabrycznego, do wygodnej i łatwej pierwszej instalacji
- Sterowanie i aktywacja instalacji poprzez zintegrowane oprogramowanie DDC (Diagnostics Device Configuration)
- Automatyczne wyszukiwanie modułu KTS
- Test komunikacji radiowej za pomocą zintegrowanego nadajnika sygnałów
- Program testujący do sprawdzenia komunikacji radiowej
- Optyczne i akustyczne rozpoznanie stanu / monitorowanie połączenia radiowego
- Tryb symulacji poprzez DDC, konfigurowany indywidualnie
- Uniwersalne zastosowanie w pojazdach osobowych i ciężarowych, poprzez fabryczne gniazdo OBD, przewidziane dla instalacji 14V i 28V
- Nowość: oscyloskop do diagnostyki
- Ulepszona technika pomiarowa dla multimetru i oscyloskopu
- Lepsze analizowanie sygnałów dzięki: wyraźnie wyższej szybkości próbkowania, większej szybkości repetycji obrazów, lepszemu wyzwalaniu w kierunkuX
- Podwyższona rezystancja wejścia ułatwia lokalizowanie usterek
- Łatwe podłączanie testerów KTS do pojazdu
- Adapter wymienny jako nowoczesne i inteligentne rozwiązanie
- Jednoznaczna komunikacja dzięki multiplekserowi oraz nowoczesnemu rozpoznawaniu adaptera przewodów: przewód K i L, SAE i CAN włączane do wszystkich możliwych styków w gnieździe OBD
- Inteligentny przewód adaptacyjny zapewnia w przyszłości pewne włączanie multipleksera oraz automatyczne wyszukiwanie sterowników
- Nowość: adapter wymienny zintegrowany z testerem, może być łatwo wymieniany na bardziej aktualną wersję
- Specjalny uchwyt zapewnia łatwe mocowanie i zdejmowanie
Protokół diagnozy:
- ISO 9141-2,K/L linie
- Kod błyskowy
- SAE-J1850 DLC (GM,…)/SAE-J1850 SPC (Ford)
- CAN ISO11898 ISO 15765-4 (OBD)
Multimetr:
- Dokładność 1% zmierzonej wartości
- Napięcie, minimalna rozdzielczość: 0.1 mV/ maksymalny zakres pomiarowy:200 V
- Natężenie pradu, minimalna rozdzielczość: 0.1 mA/ maksymalny zakres pomiarowy:600 A
- Oporność, minimalna rozdzielczość: 100 mW/ maksymalny zakres pomiarowy:1 MOhm
Złącza do:
- Przewód OBD
- Przewód uniwersalny
- Przewody do pomiarów multimetrowych: żółty (+), niebieski(-) i czarny (masa), zasilacz.
- Adapter Bluetooth USB
- Szpilka czerwona
- USB 3m
EPS 200 – Elektroniczny próbnik do sprawdzania:
- pompowtryskiwaczy UI poprzez adapter mocujący
- wtryskiwaczy 1- i 2-sprężynowych
- wtryskiwaczy DHK (wtryskiwacz standardowy kompletny) z NBF (czujnik wzniosu igły)
- wtryskiwaczy stopniowych
- wtryskiwaczy elektromagnetycznych CRI i CRIN
- wtryskiwaczy innych producentów, standardowych i CRI
- z wbudowanym układem odsysania i zaprogramowanym urządzeniem do przepłukiwania
EPS 200A
Cechy charakterystyczne EPS 200:
- Kompaktowy próbnik stołowy, pracujący w środowisku Windows
- Automatyczny przebieg badania
- Intuicyjnie obsługiwany panel
- sterowania w postaci ekranu dotykowego (możliwość obsługi także z klawiatury)
- Zintegrowana baza danych do zapisywania wyników pomiarowych oraz informacji o klientach
- Ocenianie wtryskiwaczy UI i DHK na gwarancji
- Badanie szczelności kompletnych wtryskiwaczy (elektryczne badanie przecieków)
- Badanie szczelności gniazd (optyczne badanie przecieków w rozpylaczu)
- Elektryczne badanie „chrypienia“
- Badanie elektromagnetycznych wtryskiwaczy CRI / CRIN oparte na pomiarze dawkowania na biegu jałowym, na pełnym obciążeniu i wielkości przepływu powrotnego
EPS 7008
Bosch EPS 708 nowoczesne stanowisko probiercze do układów Common Rail
Nowy stół probierczy EPS 708 został stworzony specjalnie do naprawy pomp wysokiego ciśnienia (CP1, CP3 w przyszłości CP4 a także Delphi, Denso i Siemens) oraz wtryskiwaczy Comon Rail do aut osobowych (do 6 szt równocześnie) i ciężarowych (do 4 sztuk) zarówno firmy Bosch jak i Denso, Siemens czy Delphi (elektromagnetycznych i piezoelektrycznych).
Szeroki i dokładny pomiar parametrów dawkowania pozwala na precyzyjną ocenę wtryskiwacza czy pompy. Łatwa obsługa (elektroniczny system pomiarowy sterowany komputerem, obszerna baza danych, łatwy montaż zarówno pomp jak i wtryskiwaczy) pozwala na rozszerzenie zakresu swoich usług firmom, które do tej pory nie zajmowały się naprawą aparatury wtryskowej diesla, zaś firmom o charakterze typowo dieslowskim daje profesjonalne narzędzie do diagnozy i naprawy nowoczesnych komponentów dzisiejszych silników diesla.