Diesel-Serwis
Urządzenia

ACS 650

ACS 650 w pełni automatyczne urządzenie do wszystkich prac serwisowych przy samochodach osobowych.

Zapewnia maksymalną wydajność i bezpieczeństwo. Nowoczesna technika serwisowania umacnia pozycję warsztatu. Klimatyzacja w samochodzie staje się powoli jego standardowym wyposażeniem. Obecnie w klimatyzację jest wyposażonych prawie 60% samochodów małych, ponad 80% samochodów klasy średniej i wyższej oraz przeważająca liczba pojazdów użytkowych.

ACS 650 jest urządzeniem do szybkiej i w pełni automatycznej obsługi klimatyzacji. Oferuje maksymalną efektywność pracy. Wszystkie procesy przebiegają całkowicie automatycznie, zarówno te z czynnikiem chłodzącym jak i z olejem oraz środkami kontrastowymi. komunikaty tekstowe, pokazywane na dużym wyświetlaczu, znacznie ułatwiają obsługę urządzenia, gwarantując bezpieczną i wydajną jego pracę.

KTS 540

Fachowiec potrzebuje natychmiastowego dostępu do najważniejszych funkcji. Zapewnia to bezprzewodowy KTS 540 w codziennych zastosowaniach warsztatowych.

  • Standard Bluetooth klasy 1 z mocnym i stabilnym łączem radiowym, o zasięgu do 100 m
  • Adapter Bluetooth USB firmy Bosch w zakresie wyposażenia fabrycznego, do wygodnej i łatwej pierwszej instalacji
  • Sterowanie i aktywacja instalacji poprzez zintegrowane oprogramowanie DDC (Diagnostics Device Configuration)
  • Automatyczne wyszukiwanie modułu KTS
  • Test komunikacji radiowej za pomocą zintegrowanego nadajnika sygnałów
  • Program testujący do sprawdzenia komunikacji radiowej
  • Optyczne i akustyczne rozpoznanie stanu / monitorowanie połączenia radiowego
  • Tryb symulacji poprzez DDC, konfigurowany indywidualnie
  • Uniwersalne zastosowanie w pojazdach osobowych i ciężarowych, poprzez fabryczne gniazdo OBD, przewidziane dla instalacji 14V i 28V
  • Nowość: oscyloskop do diagnostyki
  • Ulepszona technika pomiarowa dla multimetru i oscyloskopu
  • Lepsze analizowanie sygnałów dzięki: wyraźnie wyższej szybkości próbkowania, większej szybkości repetycji obrazów, lepszemu wyzwalaniu w kierunkuX
  • Podwyższona rezystancja wejścia ułatwia lokalizowanie usterek
  • Łatwe podłączanie testerów KTS do pojazdu
  • Adapter wymienny jako nowoczesne i inteligentne rozwiązanie
  • Jednoznaczna komunikacja dzięki multiplekserowi oraz nowoczesnemu rozpoznawaniu adaptera przewodów: przewód K i L, SAE i CAN włączane do wszystkich możliwych styków w gnieździe OBD
  • Inteligentny przewód adaptacyjny zapewnia w przyszłości pewne włączanie multipleksera oraz automatyczne wyszukiwanie sterowników
  • Nowość: adapter wymienny zintegrowany z testerem, może być łatwo wymieniany na bardziej aktualną wersję
  • Specjalny uchwyt zapewnia łatwe mocowanie i zdejmowanie

Protokół diagnozy:

  • ISO 9141-2,K/L linie
  • Kod błyskowy
  • SAE-J1850 DLC (GM,…)/SAE-J1850 SPC (Ford)
  • CAN ISO11898 ISO 15765-4 (OBD)

Multimetr:

  • Dokładność 1% zmierzonej wartości
  • Napięcie, minimalna rozdzielczość: 0.1 mV/ maksymalny zakres pomiarowy:200 V
  • Natężenie pradu, minimalna rozdzielczość: 0.1 mA/ maksymalny zakres pomiarowy:600 A
  • Oporność, minimalna rozdzielczość: 100 mW/ maksymalny zakres pomiarowy:1 MOhm

Złącza do:

  • Przewód OBD
  • Przewód uniwersalny
  • Przewody do pomiarów multimetrowych: żółty (+), niebieski(-) i czarny (masa), zasilacz.
  • Adapter Bluetooth USB
  • Szpilka czerwona
  • USB 3m

EPS 200 – Elektroniczny próbnik do sprawdzania:

  • pompowtryskiwaczy UI poprzez adapter mocujący
  • wtryskiwaczy 1- i 2-sprężynowych
  • wtryskiwaczy DHK (wtryskiwacz standardowy kompletny) z NBF (czujnik wzniosu igły)
  • wtryskiwaczy stopniowych
  • wtryskiwaczy elektromagnetycznych CRI i CRIN
  • wtryskiwaczy innych producentów, standardowych i CRI
  • z wbudowanym układem odsysania i zaprogramowanym urządzeniem do przepłukiwania

EPS 200A

Cechy charakterystyczne EPS 200:

  • Kompaktowy próbnik stołowy, pracujący w środowisku Windows
  • Automatyczny przebieg badania
  • Intuicyjnie obsługiwany panel
  • sterowania w postaci ekranu dotykowego (możliwość obsługi także z klawiatury)
  • Zintegrowana baza danych do zapisywania wyników pomiarowych oraz informacji o klientach
  • Ocenianie wtryskiwaczy UI i DHK na gwarancji
  • Badanie szczelności kompletnych wtryskiwaczy (elektryczne badanie przecieków)
  • Badanie szczelności gniazd (optyczne badanie przecieków w rozpylaczu)
  • Elektryczne badanie „chrypienia“
  • Badanie elektromagnetycznych wtryskiwaczy CRI / CRIN oparte na pomiarze dawkowania na biegu jałowym, na pełnym obciążeniu i wielkości przepływu powrotnego

EPS 7008

Bosch EPS 708 nowoczesne stanowisko probiercze do układów Common Rail

Nowy stół probierczy EPS 708 został stworzony specjalnie do naprawy pomp wysokiego ciśnienia (CP1, CP3 w przyszłości CP4 a także Delphi, Denso i Siemens) oraz wtryskiwaczy Comon Rail do aut osobowych (do 6 szt równocześnie) i ciężarowych (do 4 sztuk) zarówno firmy Bosch jak i Denso, Siemens czy Delphi (elektromagnetycznych i piezoelektrycznych).

Szeroki i dokładny pomiar parametrów dawkowania pozwala na precyzyjną ocenę wtryskiwacza czy pompy. Łatwa obsługa (elektroniczny system pomiarowy sterowany komputerem, obszerna baza danych, łatwy montaż zarówno pomp jak i wtryskiwaczy) pozwala na rozszerzenie zakresu swoich usług firmom, które do tej pory nie zajmowały się naprawą aparatury wtryskowej diesla, zaś firmom o charakterze typowo dieslowskim daje profesjonalne narzędzie do diagnozy i naprawy nowoczesnych komponentów dzisiejszych silników diesla.